دفتر هنری گل رز

آشپزی و هنری

دفتر هنری گل رز

آشپزی و هنری

کوردن بلو

کوردن بلو
+ نوشته شده در شنبه دوازدهم مهر ۱۳۹۳ ساعت 10:48 شماره پست: 7

 

 

امروز برای شما دوستان طرز تهیه یک غذای کمی پرکالری ولی

 

خوشمزه را نوشتم . معمولا سبنه مرغ به خاطر خشک بودن کمتر

 

استفاده می شه . می توانید با سینه مرغ این غذای خوشمزه را

 

بپزید.




  

کوردن بلو

 

 

 

مواد لازم :

 

سینه مرغ بدون استخوان             4 عدد

 

ژامبون                                      4 ورق

 

پنیر پیتزا ورقه ای                        4 ورق

 

تخم مرغ                                   1 تا 2 عدد

 

آرد سوخاری درشت و ریز             1 لیوان

 

آبلیمو                                      2 قاشق

 

نمک، فلفل، زعفران، پودر زنجبیل و پودر سیر

 

طرز تهیه:

 

سینه مرغ را باز می کنیم و نمک، فلفل، پودر زنجبیل، زعفران آب

 

کرده و پودر سیر و آبلیمو را روی آن می پاشیم. با بیفتک کوب

 

روی مرغ می کوبیم تا هم نازک شود هم مواد به خوردش برود.

 

 

یک ورق از ژامبون  و یک ورق پنیر پیتزا را روی سینه مرغ قرار

 

می دهیم.

 

 

سینه مرغ را می بندیم. من از مخلوط 3 نوع آرد سوخاری استفاده

 

کردم. آرد سوخاری درشت و ریز و فلفلی را با هم مخلوط کردم.

 

مرغ را ابتدا در تخم مرغ ( می توانیم کمی زعفران آب شده به آن

 

بیفزاییم.) هم زده، می خوابانیم . بعد در آرد سوخاری می غلطانیم

 

و در روغن سرخ می کنیم.

 

من سعی می کنم روغن کم بریزم و در ماهیتابه را بگذارم تا آرام

 

سرخ شود. اما کمی طول می کشد.

 

پس از سرخ شدن روی دستمال بگذارید تا روغن اضافی آن هم

 

گرفته شود.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد